martes, 7 de noviembre de 2017

CORUXAS E MOUCHOS


Ola a tod@s!!!!! Estou encantada de que xa esteamos por aquí. O primeiro será coñecer as normas de convivencia do noso bosque. Xa sabedes que non hai nada mellor que un bosque ben organizado. Benvid@s e a desfrutar!!!




     CORUXAS  E  MOUCHOS

NORMAS  DA  CLASE                                                
1. SON  RESPECTUOS@   E   EDUCAD@
A)  Escoito  cando  me  falan e fago o que me din
B)  Pido permisos
C)  Uso  palabras  máxicas:  Perdón, Grazas, Por favor…
  D)  Traballo  sen  molestar
E)  Evito  conflictos
2. SON  CUIDADOS@  E  ORDENAD@
A)  Teño  colocado  todo  o  material
B)  Fago  os meus traballos con orde e limpeza
C)  Coido  das  cousas  propias  e  alleas
D)  Recollo e limpo
3. ESTOU  PREPARAD@
A)  Traio  cada día as tarefas e o material que necesito
B)  Coloco  todo  na  mesa  antes  de  empezar
C)  Concéntrome  na  tarefa  que  vou  realizar
D)  Repaso na casa o que fixen na clase cada día




5 comentarios:

  1. Hola,soy Felipe, todo lo del blog está muy bien, espero que pongas pronto los vídeos de las cajas. un beso.

    ResponderEliminar
  2. hola a todos,
    todos juntos pudimos llegar a 1000 visitas

    ResponderEliminar
  3. Me paso todo el día mirando el blog. Me encanta el blog.����lo que más me gusta es las tablas con música, matemáticas simpáticas y los sentidos

    ResponderEliminar
  4. El anònimo soy yo Valentina

    ResponderEliminar